Voor klanten

KLANTEN

Bent u al klant bij ons? Dan kunnen onderstaande vragen en antwoorden u misschien helpen.

VAN DER STOEP OP UW TELEFOON OF TABLET?

Download de Van der Stoep-app. Hiermee heeft u onze gegevens altijd bij de hand. U kunt gemakkelijk wijzigingen doorgeven en vragen stellen.

HEEFT U SCHADE?

Download een digitaal schadeformulier. Vul dit zorgvuldig in en stuur het ons toe. U kunt dit schadeformulier ook vinden in de Van der Stoep-app. Komt u er niet uit? Bel ons op 015 – 362 15 15, wij helpen u graag.

UW DOCUMENTEN EN FACTUREN VOORTAAN DIGITAAL ONTVANGEN?

Van der Stoep verzendt uw facturen en documenten bij voorkeur per e-mail. Ontvangt u uw facturen ook graag per e-mail? Stuur een mail naar info@stoep.nl onder vermelding van uw (bedrijfs)naam en het gewenste mailadres.

WAT KUNNEN WE VAN ELKAAR VERWACHTEN?

Bekijk onze Dienstenwijzer, of neem contact met ons op.

Voor een aantal advies-trajecten hebben we een vergelijkingskaart gemaakt waarmee u kunt zien welke dienstverlening u van ons mag verwachten. Bekijk onze:

Vergelijkingskaart Risico's afdekken
Vergelijkingskaart Vermogen Opbouwen
Vergelijkingskaart Hypotheken
Vergelijkingskaart Pensioenaanvraag Werkgever

HOE GEBRUIKEN WIJ DE VAN U ONTVANGEN GEGEVENS?

Bekijk onze Privacyverklaring, of neem contact met ons op.

HOE KUNT U ONS BEREIKEN?

U kunt bellen naar 015 – 362 15 15 of mailen naar info@stoep.nl. Ook bent u van harte welkom aan de Korteweg 5 in Pijnacker. Hier vindt u de individuele contactgegevens van onze medewerkers. Wij zijn geopend van maandag tot vrijdag tussen 8:30 en 17:30. In geval van nood kunt u bovenstaand telefoonnummer ook bereiken buiten onze openingstijden.