Voor klanten
KLANTEN
Bent u al klant bij ons? Dan kunnen onderstaande vragen en antwoorden u misschien helpen.
VAN DER STOEP OP UW TELEFOON OF TABLET?
Download de Van der Stoep-app. Hiermee heeft u onze gegevens altijd bij de hand. U kunt gemakkelijk wijzigingen doorgeven en vragen stellen.
HEEFT U SCHADE?
Download een digitaal schadeformulier. Vul dit zorgvuldig in en stuur het ons toe. U kunt dit schadeformulier ook vinden in de Van der Stoep-app. Komt u er niet uit? Bel ons op 015 – 362 15 15, wij helpen u graag.
UW DOCUMENTEN EN FACTUREN VOORTAAN DIGITAAL ONTVANGEN?
Van der Stoep verzendt uw facturen en documenten bij voorkeur per e-mail. Ontvangt u uw facturen ook graag per e-mail? Stuur een mail naar info@stoep.nl onder vermelding van uw (bedrijfs)naam en het gewenste mailadres.
WAT KUNNEN WE VAN ELKAAR VERWACHTEN?
Bekijk onze Dienstenwijzer, of neem contact met ons op.
Voor een aantal advies-trajecten hebben we een vergelijkingskaart gemaakt waarmee u kunt zien welke dienstverlening u van ons mag verwachten. Bekijk onze:
Vergelijkingskaart Risico's afdekken
Vergelijkingskaart Vermogen Opbouwen
Vergelijkingskaart Hypotheken
Vergelijkingskaart Pensioenaanvraag Werkgever
HOE GEBRUIKEN WIJ DE VAN U ONTVANGEN GEGEVENS?
Bekijk onze Privacyverklaring, of neem contact met ons op.
HOE KUNT U ONS BEREIKEN?
U kunt bellen naar 015 – 362 15 15 of mailen naar info@stoep.nl. Ook bent u van harte welkom aan de Korteweg 5 in Pijnacker. Hier vindt u de individuele contactgegevens van onze medewerkers. Wij zijn geopend van maandag tot vrijdag tussen 8:30 en 17:30. In geval van nood kunt u bovenstaand telefoonnummer ook bereiken buiten onze openingstijden.